Kalite Politikası

Ege Fren üst yönetimi Kalite Yönetim Sistemi kapsamında;
• Şirket amaç ve bağlamları çerçevesinde üstün ürün ve hizmet kalitesi, rekabetçi fiyatları, tam zamanında teslimatı ve mükemmel hizmetiyle daima müşteri memnuniyetini ve müşterilerin aradığı güvenilir ve tercih edilen tedarikçi olmayı ve bu konumdaki sürekliliğini tüm faaliyetlerinde sürekli iyileştirme anlayışı ile uygulamayı, değişen pazar şartlarına ve beklentilerine uyum sağlamak için büyümeyi ve gelişmeyi desteklemeyi,
• Ulusal ve uluslararası düzenleme ve kanunların şartlarına uymayı ve müşteri ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla yeni teknolojileri kullanarak ve geliştirerek operasyonel mükemmelliği sürekli olarak iyileştirmeyi,
• Ege Fren tedarik zinciri yönetim felsefesi kapsamında tedarik zincirindeki uygulamaları ölçmeyi ve iyileştirmeyi,
• Kalite amaçları çerçevesinde konan hedefleri periyodik olarak gözden geçirerek süreç ve sonuç odaklı yönetimle sınıfında en iyi firma konumuna gelmeyi,
• İyi tanımlanmış hedefler ve geri bildirim prosedürleri ile çalışanların etkin katılım ve ekip çalışmasını teşvik ederek, kendilerini geliştirme olanağı tanıyarak yüksek çalışan motivasyonu ve memnuniyeti sağlamayı, sürekli eğitimler aracılığıyla farkındalıklarını artırmayı,
• Müşterilerimizden gelen tüm istek, beklenti ve şikayetlerin; etik kurallar, yasal düzenlemeler ve işletmenin şartları çerçevesinde ve sistemin sürekli bilgilendirme yaklaşımı ile değerlendirilmesi ve çözülmesini sağlamayı,
• Tedarikçilerle ve diğer dış kuruluşlarla karşılıklı yarar sağlayan işbirlikleri kurmayı ve geliştirmeyi, taahhüt eder.
Revizyon Tarihi:29/07/2022